Kategori «Analisis Mudah Alih»

Pengalaman saya dengan Oppo A9 2020 setelah tiga minggu penggunaan

Pada akhir tahun lalu Oppo melancarkan pembaharuan jarak pertengahannya. Oppo A9 2020 adalah eksponen terbaik syarikat dalam lingkungan 200 euro. Priori, telefon tidak menyimpan banyak perbezaan dengan pendahulunya, terutamanya jika kita membincangkan reka bentuknya. Terminal memperbaiki beberapa kekurangan model asalnya dengan mengorbankan beberapa ciri sepanjang perjalanan, seperti halnya dengan layar.

Pengalaman saya dengan seminggu penggunaan Samsung Galaxy A70

Keluarga Samsung rendah dan pertengahan terus berkembang. Sekarang, semuanya dicetak dengan huruf A yang sama, tetapi bermula dari A10 ke A80. Dalam kes ini, Samsung telah mengizinkan kami untuk menguji Samsung Galaxy A70, yang berada di sempadan jarak pertengahan dan kelas atas. Dan itu adalah sesuatu yang dapat dilihat baik dalam kemasan dan komponennya, dan juga pengalaman penggunanya.

Pengalaman saya setelah setahun digunakan dengan Huawei P20 Pro

Pada pintu pelancaran Huawei P30 Pro barunya, pelayan terus menggunakan terminal yang disajikan setahun yang lalu, Huawei P20 Pro, sebagai kepala mudah alihnya. Peranti yang berkomitmen untuk kelahiran semula fotografi, seperti yang dibacakan oleh slogan, dengan sistem tiga kamera dan Kecerdasan Buatan yang mencukupi untuk membantu pengguna dalam sebarang pemandangan dan potret.

Vsmart Active 1+, kami telah mengujinya

Pembaca yang, pada masa ini, membaca ulasan ini mungkin telah melengkung kening ketika membaca nama jenama terminal yang dimaksudkan: Vsmart. ¿ Di mana jenama ini dan mengapa, tiba-tiba, dua terminal baru mempunyai keyakinan yang sama di kedai kami? Untuk menjawab soalan-soalan ini, kita mesti meletakkan pembaca di latar belakang dan menjelaskan apa jenama Vsmart, yang, seperti yang kita jangkakan, saat ini banyak berkaitan dengan kepupusan, dan dirindukan oleh banyak orang, jenama Sepanyol BQ.V

Saya beralih ke iPhone 11 setelah dua tahun menggunakan Android, pengalaman saya

Saya telah menjadi pengguna Apple selama beberapa tahun. Dalam kerja saya, semua peranti yang saya gunakan adalah dari syarikat epal: komputer, tetikus, komputer riba dan juga iPad Air yang baru. Ngomong-ngomong, saya hantar analisis saya beberapa minggu yang lalu. Setelah berbulan-bulan menguji produk yang berbeza, saya dapat mengesahkan bahawa peranti Apple yang berbeza, dan secara amnya sistem operasinya, menjadikannya lebih produktif ketika bekerja.

LG Q7 ThinQ, kami telah mengujinya

LG Q6 adalah salah satu telefon bimbit pertama yang melancarkan skrin infiniti untuk jarak pertengahan. Dan tahun ini ia diperbaharui dengan versi LG Q7 ThinQ, telefon bimbit dengan reka bentuk yang sangat menarik, tahan air dan beberapa ciri menarik seperti komitmennya terhadap suara sekeliling. Sudah tentu, kami juga menemui bahagian lain di mana ia lebih adil, seperti bahagian kamera (dengan kamera utama 13 megapiksel) atau baterinya.

Samsung Galaxy A7 2018, kami telah mengujinya

Kamera triple mencapai jarak pertengahan: dengan tiga lensa di kamera utama, Samsung Galaxy A7 2018 yang baru menawarkan ciri-ciri yang sangat baik dalam perkakasan dan prestasi dengan harga 350 euro .Samsung Galaxy A7 mempunyai reka bentuk yang menarik dan skrin besar (6 inci) untuk menikmati kandungan multimedia.

Alcatel 3V, kami telah mengujinya

Kecenderungan dalam peranti mudah alih tidak lagi eksklusif untuk kelas atas. Hari ini kita dapat mencari terminal murah dengan reka bentuk yang baik, skrin panorama dan kamera berganda, semuanya tanpa mengorbankan spesifikasi sistem lain. Alcatel 3V yang dibentangkan baru-baru ini adalah bukti ini, terminal dengan persamaan mewah, tetapi dengan harga kira-kira 160 euro.

Vodafone Smart V8, kami telah mengujinya

Kami menguji dan menganalisis telefon bimbit Vodafone Smart V8 secara menyeluruh. Ia adalah model yang cukup hebat, dengan RAM 3 GB , dan layar 5.5 inci. Telefon ini dilengkapi standard dengan Android 7.1 dan menonjolkan reka bentuknya yang sangat nipis, hanya setebal 8 mm.Vodafone Smart V8 serasi dengan rangkaian 4G dan mempunyai bateri 3000 mAh.

Alcatel Shine Lite, kami telah mengujinya

The  Alcatel Shine Lite  adalah telefon pintar dengan skrin 5 inci, dijual dalam DualSIM atau versi single-SIM , yang mempunyai 2 GB RAM dan datang standard dengan  Android 6 Marshmallow . Reka bentuknya berdasarkan campuran logam dan kaca yang mencolok, tersedia dalam tiga warna yang berbeza.

ZTE Axon 7 Mini, kami telah mengujinya

ZTE Axon 7 Mini adalah adik lelaki ZTE Axon 7, telefon pintar utama syarikat China ZTE. Versi mini adalah model yang sangat baik untuk menikmati banyak faedah dari rangkaian mewah , tetapi dengan harga yang jauh lebih sederhana: 300 euro di pasaran Sepanyol.Evolusi ZTE Axon Mini menonjol, seperti Axon 7, kerana sistem suaranya yang mengagumkan.

Doro 8035, mudah alih yang mudah digunakan untuk warga tua

Telefon bimbit yang mudah digunakan untuk orang tua tidak semestinya terminal dengan papan kekunci klasik dan nombor besar untuk didail. Doro 8035 adalah telefon pintar dengan layar sentuh , menghubungkan ke Internet, memiliki kamera 5 megapiksel dan menggunakan sistem operasi Android.Ciri bintang Doro 8035 adalah antara muka yang ringkas , yang direka agar sesiapa sahaja dapat mengakses fungsi yang paling biasa dengan cepat: memanggil, melihat atau menghantar mesej, mengambil gambar, mengatur penggera, dll.

Alcatel Shine Lite, kunci, harga dan pendapat

Jenama Alcatel terus bertaruh pada sektor telefon pintar dan baru saja mengumumkan telefon Alcatel Shine Lite , terminal pereka yang direka khas untuk khalayak muda dan yang mempunyai beberapa ciri yang sangat dihargai oleh sektor populasi, seperti kilat di kamera depan untuk menangkap gambar selfie dalam keadaan pencahayaan apa pun , estetika yang menarik atau pembaca cap jari sebagai langkah keselamatan dan perlindungan kandungan telefon.

Samsung Galaxy A3 2017, kami telah mengujinya

Kini, tidak mudah mencari telefon pintar pelarut dengan skrin kecil . Sama ada kita pergi ke iPhone 7, atau pilihannya dikurangkan. Tetapi itu tidak bermakna minat terhadap telefon bimbit kompak telah hilang. Bukti ini adalah Samsung Galaxy A3 2017. Telefon pintar pertengahan dengan banyak tarikan. Ia sudah ada di kedai, dengan harga 330 euro .

Xiaomi Mi A2, kami telah mengujinya

Kami menguji dan menganalisis secara menyeluruh Xiaomi Mi A2, telefon pintar Cina baru dengan kamera yang sangat berkuasa dan pada harga jarak pertengahan: versi paling asas berharga 250 euro di Sepanyol.Kita boleh memilih antara tiga konfigurasi: 32 GB dengan 4 GB RAM, 64 GB dengan 4 GB RAM, atau versi 128 GB berkapasiti dan RAM 6 GB yang sangat menarik.

Neffos X1 dari TP-Link, kami telah mengujinya

Neffos X1 adalah penyatuan TP-Link di pasaran telefon pintar. Peranti kelas pertengahan dengan harga sederhana dan serangkaian ciri yang menjadikannya alternatif yang menarik untuk jenama besar. Neffos X1 adalah telefon bimbit yang diperbuat daripada aluminium, dengan panel 5 inci, pemproses lapan teras dengan RAM 3 GB dan kamera utama 13 megapiksel.

Samsung Galaxy A5 2017, kami telah mengujinya

Bagus, bagus dan tahan lama . Ini adalah Samsung Galaxy A5 2017, pewaris baru Samsung untuk berkuasa di jajaran atas-tengah. Pasukan yang komited untuk format sederhana 5.2 inci dan reka bentuk yang diperbaharui. Dan pembaharuan Samsung Galaxy A5 2016  dan kakak Samsung Galaxy A3 2017 adalah terminal pertama syarikat dalam julat harga ini (430 euro) yang menerima sijil IP68.

Alcatel Pop 4, kami telah mengujinya

Jelas bahawa tidak semua orang dapat menghabiskan 700, 800 atau 900 euro di telefon. Tidak juga semua pengguna memerlukan terminal mewah dengan puluhan ciri yang tidak akan mereka gunakan. Untuk kes tersebut, Alcatel telah melancarkan Pop 4 .Ia adalah mudah alih yang ringkas, padat dan sangat menjimatkan.

Sony Xperia XA, kami telah mengujinya

Sony mempersembahkan rangkaian terminal mudah alih Xperia X barunya di Mobile World Congress terakhir . Dari tiga terminal yang membentuk keluarga ini, Sony Xperia XA adalah ahli yang paling murah. Terminal yang, walaupun menggunakan plastik sebagai bahan utama, menawarkan reka bentuk unibody yang memberikan penampilan terminal kelas atas.

Elephone U Pro, kami telah mengujinya

Adakah anda perlu membelanjakan hampir 1,000 euro untuk telefon pintar mewah? Elephone membawa ke Sepanyol Elephone U Pro, telefon yang mengagumkan dengan reka bentuk yang menarik dan dalaman yang lebih menarik (dengan RAM 6 GB).Elephone U Pro adalah terminal 5,99 inci yang kuat, storan dalaman 128 GB (boleh dikembangkan melalui kad microSD) dan RAM 6 GB.

Alcatel Pop 4 Plus, kami telah mengujinya

The Alcatel Pop 4 Plus ialah terminal rendah akhir dengan harga yang sederhana, tetapi dengan beberapa kejutan positif dari segi prestasi: ia mempunyai skrin yang besar, bateri dengan autonomi yang mencukupi dan Android 6.0 Marshmallow beroperasi sistem sebagai standard.Salah satu kelemahannya adalah kamera , kerana hanya memiliki sedikit mod tangkapan lalai dan hampir tidak mempunyai pilihan penyesuaian atau konfigurasi manual pengaturan.

BQ Aquaris C, kami telah mengujinya

Adakah anda mencari telefon bimbit dari hari ke hari? Julat kemasukan semakin banyak terdapat di pengeluar. Sebahagiannya, berkat bantuan Android dan versi, seperti Android One atau Android Go. Tetapi anda tidak perlu mempunyai salah satu daripada dua edisi OS ini. BQ Aquaris C mempunyai Android 8.1 Oreo, skrin HD 5,45 inci, pemproses quad-core dan reka bentuk kompak dengan harga 150 euro.

Honor 8, kami telah mengujinya

Huawei jenama China telah memutuskan untuk memberikan peningkatan terakhir kepada jenama Honor dengan pelancaran telefon pintar Honor 8 : ia adalah terminal dengan ciri-ciri teratas, dengan ciri-ciri yang sangat serupa dengan yang dimiliki oleh Huawei P9 dan dengan harga yang jauh lebih berpatutan: 400 euro untuk versi dengan 32 GB storan dan 450 euro untuk versi 64 GB .